Հաշվետվություն 20-24

Երկուշաբթի

Երկուշաբթի օրը անձրևոտ էր: Ես զարթնեցի թեյ խմեցի և եկա իմ համակարգչի մոտ ,որ տեսադասը սկսեմ:Երբ տեսադասերը վերջացավ ես իմ ընտանիքի հետ դիտում էի ֆիլմեր և ուրիշ հետաքրքիր բաներ:Երբ վերջացավ ֆիլմը ես արեցի իմ տնայիները և գնացի շուտ քնելու ,որովհետև միյուս օրը էլի դասեր ունեի:

Երեքշաբթի

Մի շատ սովորական օր ես զարթնեցի նախաճաշեցի և մասնակցեցի տեսադասին : Միքիչ հետո արև դուրս եկավ ես գնացի մեր հողամաս ման գալու և ոչ թե միյայնակայլ իմ փոքր եղբոր հետ : Ման եկանք հինգ րոպե ,որովհետև էլի անձրև սկսկվեց:Ես այդ օրը այդքանել հետաքրքիր բաներ չարեցի , բայց իմ օրը շատ արագ անցավ:

Չորեքշաբթի

Այս օրը բոլոր օրերից այս շաբաթվա տարբերվում է : Այդ օրը ես մայրիկիս օգնում էի , մագրություն անել և նախաճաշ պատրաստել : Պատրաստեցինք միասին աղցան: Աղցանը շատ համեղ էր : Աղցանի անուներ <<Ցեզր>> իմ ամենասիրած աղցանն է: Բոլորով համնտեսեցինք և գնացինք բոլորովս քնելու ,որովհետև վաղը մեզ նոր օր էր սպավում:

Հինգշաբթի

Այս օրը այդքանել հետաքրքիր չանցավ 😐: Մասնացել եմ տեսադասերին և դասերից հետա զանգով խոսացել եմ իմ ընկերուհու հետ իրար հետ խոսում էինք դպրոցի մասին թէ ինչքան ենք կարոտել և ուզում ենք նորից խաճախել մեր շատ սիրելի դպրոցը:

Ուրբաթ

Այսօր ես զարթնեցի խիմեցի ոնցոր միշտ թեյ և բարձրացա եկրերդ հարգ հիմա նստած հաշվետվություն եմ գրում ձեզ համար ,որ դուք կարդաք և ձեր օրը միքիքչ հետաքրքիր անցնի:

Այսօր այսքանը կտեսնվենք միյուս շաբաթ😊

Оставьте комментарий