Մասնակիցներ ՝ Արևմտյան դպրոցի 5․1-5․2 դասարանի սովորողներ
Ընթացքը՝
1-ին մաս՝ հետաքրքրաշարժ խնդիրներ
- Տարին ամենաշատը քանի՞ կիրակի օր կարող է ունենալ։
- 53
- Ժամը քանիսն է հիմա, եթե օրվա ավարտին մնացել է 2 անգամ քիչ ժամանակ, քան անցել է։
- 8
- Երկու հոգի հեռախոսով զրուցում էին․
-Այսօր հինգշաբթի է,-ասաց նրանցից մեկը։
-Ո՛չ, այսօր ուրբաթ է, ասաց մյուսը։
Զարմանալի է, սակայան նրանք երկուսով էլ ճիշտ էին։ Ինչպե՞ս բացատրել։
Որովհետև տարբեր երկներում են։
- Ճամփորդը ընկավ մի այնպիսի կղզի, որտեղ ապրողների մի մասը ճշտախոս է, մյուս մասը՝ ստախոս։ Մտնելով մի տուն՝ նա հանդիպեց կղզու բնակիչներից մի քանիսին և հարցրեց, թե նրանցից քանիսն են ստախոս։
-Մեզանից գոնե մեկը ստախոս է, պատասխանեց բնակիչներից մեկը։
Ո՞վ է պատասխանողը․ ստախո՞ս, թե՞ ճշտախոս։
Ճշտախոսը։
- Մեծ Պահքը սկսելուց ակլատիզ ենք պատրաստում, գլխին յոթ փետուր ամրացնում: Յոթ փետուրներից յուրաքանչյուրը մեկ շաբաթ է խորհրդանշում: Ամեն շաբաթ ակլատիզի փետուրներից մեկը հանում ենք և հաշվում, թե Զատիկին քանի շաբաթ մնաց: 2019 թվականի Զատիկը ապրիլի 21-ին է: Ո՞ր օրն ենք ակլատիզ պատրաստել:
- մարտի 3
- Ֆուտբոլային թիմի 11 խաղացողների միջին տարիքը կազմում է 22։ Երբ խաղացողներից մեկին հեռացրին դաշտից, մնացած խաղացողների միջին տարիքը դարձավ 21։ Քանի՞ տարեկան է հեռացված ֆուտբոլիստը։
- 32
- Սովորողների յուրաքանչյուր խումբ պետք կարողանա մյուս խմբին ներկայացնել որևէ հետաքրքրաշարժ մաթեմատիկական խնդիր
2-րդ մաս՝ ստացեք անհրաժեշտ թիվը
- Վեց 9-ի օգնությամբ ստացեք 100։
- Հինգ 3-ով ստացեք 37։
3-րդ մաս՝ տրամաբանական խաղեր
- Խմբերը պետք է փորձեն տրված ոչ ճիշտ հավասարություններից լուցկու հատիկի մեկ տեղաշարժումով ստանալ ճիշտ հավասարություն։
- Սովորողների յուրաքանչյուր խումբ պետք կարողանա մյուս խմբին ներկայացնել որևէ մաթեմատիկական հնարք: